Mobil menü ikon
Gyengénlátó Változat

Elhárítottuk az informatikai üzemzavart

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

kozlemeny

Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala az alábbiakról tájékoztatja a közvéleményt:

 

A Polgármesteri Hivatal informatikai rendszerét 2019. március 18-án az éjszakai órákban vírustámadás érte, amely miatt az informatikai rendszerben súlyos zavarok következtek be. A keletkezett károk helyreállítása több napot vett igénybe, ezen időszak alatt a Polgármesteri Hivatal elektronikus úton nem volt elérhető. Az üzemzavar nem érintette a hivatali kapun (ügyfélkapun) keresztül küldött dokumentumokat, azonban az elektronikus levelező rendszer tartósan nem üzemelt.

 

A vírustámadás során helyreállíthatatlan adatvesztés nem következett be, védett adatok nem kerültek nyilvánosságra vagy illetéktelen személyekhez. A Polgármesteri Hivatal az üzemzavar idején fennakadásoktól mentesen fogadta az ügyfeleket, a pénztárak is zavartalanul üzemeltek, az ügyintézésben azonban kisebb késedelem előfordulhatott.

 

Az informatikai rendszer működőképességét sikerült helyreállítani, munkatársaink a korábban megszokott módokon, így elektronikus levélben is elérhetők, az ügyintézés ismét zavartalanul folyik. A 2019. március 15. és március 24. között a Polgármesteri Hivatal e-mail címeire (…@hodmezovasarhely.hu) küldött levelek, illetve a www.hodmezovasarhely.hu honlapon található „Közérdekű bejelentések” felületen küldött bejelentések közül azonban még nem mindegyiket sikerült helyreállítanunk. Erre tekintettel kérjük ügyfeleinket, társhatóságainkat és más partnereinket, hogy az ebben az időszakban küldött elektronikus leveleiket és közérdekű bejelentéseiket ismételten küldjék el annak érdekében, hogy az ügyintézésben további fennakadás ne történjen. Az esetleges kellemetlenségek miatt szíves megértésüket és elnézésüket kérjük.

 

Tisztelettel:

 

Dr. Varga Ildikó

jegyző

 

Programok

Programok a városban

Álláslehetőségek

Álláslehetőségek

Városi mobilapp

Városi mobilapp